ابزار رایگان وبلاگ

آبان 90 - بورس با persis
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px

ترکهای متعددی که در تخت جمشید ایجاد شده

 این بنا را در معرض ریزش و آسیب جدی قرار داده است.

این بنای جهانی البته مورد آسیب‌های مختلفی قرار گرفته که ازجمله آن می‌توان به رطوبت اشاره کرد که این بنای جهانی را مورد تهدید قرار داده است.

اما ترکهایی که اکنون در این بنای جهانی دیده می‌شود نیز بر شدت آسیب‌های این بنا افزوده و این امر نگرانی دوستداران میراث فرهنگی را افزوده است.

فعال میراث فرهنگی و گردشگری و مدیر انجمن دوستداران میراث فرهنگی مرودشت با بیان اینکه ترک سنگها یکی از عظیم ترین بناهای سنگی جهان را در معرض خطر ریزش قرار داده گفت: یکی از موضوعاتی که با توجه به مرور زمان شاهد افزایش آن در مجموعه جهانی تخت جمشید هستیم مربوط به افزوده شدن ترکهایی بین سنگها، ستون‌ها و کاخهای این مجموعه است.

محمد اسدپور افزود: زمانی که از پلکان وارد تخت جمشید می‌شویم، در دروازه ملل ستون‌هایی وجود دارد که این ستون‌ها ترک‌هایی خورده و جدید است.

ادامه مطلب...


برچسب ها :

چه بودیم و چه شدیم؟

ترک

ترک تخت جمشید

از کجا بگویم از چه بگویم نام ایران زمانی با نام کوروش میامد با سربلندی و عزت و ایرانیان درجای جای جهان از اینکه خود را با این نام معرفی کنند به خود می بالیدند ولی امروز خبری که دگر بار دوستداران ایران و بویژه باستان شناسان دوستدارایران باستان نه باستان شاسان پول دوست که شرمم می اید حتی به آنها باستانشناس بگویم ،

ادامه مطلب...


برچسب ها :

جشنواره عسل دماوند

Google



در این وبلاگ
در کل اینترنت
کد جستجوگر گوگل

برای نخستین‌بار جشنواره عسل دماوند همراه با برنامه‏های‌ متنوع فرهنگی از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان تهران برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‏ فرهنگی، صنایع‏ دستی و گردشگری استان تهران با اعلام این خبر گفت: این جشنواره به‌زودی برگزار می‌شود و شامل نمایشگاهی از جاذبه‏ های گردشگری و صنایع‏ دستی، و معرفی محصولات و مشتقات عسل شامل گرده، موم و شیره عسل با حضور تولیدکنندگان این محصولات خواهد بود.



ادامه مطلب...


برچسب ها :

اجرای 19 طرح گردشگری در گیلان


اکونیوز:19 طرح گردشگری در گیلان در حال اجراست . با اجرای این طرح ها که از مصوبات سفرهیات دولت به گیلان است برای 12 هزار نفر شغل ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)، مـعاون سـرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گیلان گفت : بخش خصوصی برای اجرای 19 طرح گردشگری2 هزارو300 میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد کرد. امیـنی افـزود: تله کابین ، هتل ، پارک و شهربازی ، واحدهای پذیرایی ، اقامتگاه و زمین های ورزشی از مهمترین امکانات طرح های گردشگری در حال اجرای گیلان است. وی گفت : این طرح ها تا 5 سال دیگر به بهره برداری می رسد. در سفر هیات دولت به گیلان 71 منطقه نمونه گردشگری در گیلان مشخص شد . ماسوله و قلعه رودخان فومن ، حیران آستارا ، درفک رودبار از مهمترین آنهاست.انتهای پیام//

ساعت انتشار: 12:18  |  کد خبر: 683731  |  منبع: اکو نیوز
اگه بشه خوب میشه! ولی ای کاش این اگه ها تو کار ما نبود




برچسب ها : اجرای 19 طرح گردشگری در گیلان
» سیگنال فروش ( شنبه 103/2/8 )
» شنیده های بازار ( شنبه 103/2/8 )
» سیگنال خرید ( شنبه 103/2/8 )
» شایعه های بازار ( شنبه 103/2/8 )
» بررسی روند حرکتی شاخص بورس ( شنبه 103/2/8 )
» شاخص کل بازار بورس ( شنبه 103/2/8 )
» شایعات بازار امروز ( شنبه 103/2/8 )
» ادامه بررسی کدال شمواد کاری از دوست عزیزم سهامدار1 ( شنبه 103/2/8 )
» ادامه شمواد در کدال ( شنبه 103/2/8 )
» شمواد در کدال.......... ( شنبه 103/2/8 )
درباره ما

ایجاد کننده وبلاگ : بورس و اینده
banner 240x200px
تماس با ما

آمار سایت


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 326261

صفحات

نویسندگان





Powered by WebGozar