ابزار رایگان وبلاگ

بهمن 90 - بورس با persis
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px

آینده مسافرت با این شرایط؟؟؟؟

با اوضاع و احوالی که من در  بخش کوچکی از این صنعت بسیار عظیم  توریسم مشاهده میکنم امید به افزایش مسافرت دور از انتظار است.

مشکلات مالی میان اقشار مختلف اجتماع کم یا زیاد قابل رویت است و در اینجا تنها کسانی که قدرت مالی کمتری دارند به مسافرت میروند که این افراد نیز علاقمند به سفرهای خارجی میباشند که بدون توجه بخش های مختلف خصوصی و دولتی و برنامه ریزی های بدون تفکر و فقط برپایه سیاست و کج اندیشی مانع پیشرفت یکی از بزرگترین صنایع(که برخی آنرا محل جمع و عرضه خدمات مختلف به مسافرمی دانند) می شود !

افزایش نرخ های بنزین یکی از این موارد است که به تقاضا برای سفر تاثیر گذاشته است و دلیل کم شدن تقاضا برای سفر شده است.

ادامه این بحث زمان زیادی را نیازمند است که در این صفحات نمی گنجد تنها این نکته را در آخر بیان  میکنم که یک قسمت را تعمیر نکنیم و در مقابل چندین قسمت را تخریب کنیم و هزینه فرصت ها(کارهای دیگری که سودمندتر است) رااز دست ندهیم!




برچسب ها :

گردشگری در هفتهای که گذشت؛ افزایش نرخهای گردشگری در نوروز 91


نوسانات ارز و افزایش نرخ‌های سفر و وام‌هایی که به این منظور ارائه می‌شوند و سودی که به واسطه چنین دلالی‌هایی در جیب بانک‌ها واریز می‌کند از یک سو، تغییرات پیاپی مراحل دریافت ارز از سوی دیگر سبب سردرگمی مسافران شده‌است
خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گردشگری ـ‌ در حالی که برخی از مجموعه‌های گردشگری با نام اعطای وام و کارت‌های مختلف سعی در آسان‌ کردن سفر برای علاقه‌مندان دارند اما از سوی دیگر تهیه ارز مسافرتی با مشکلاتی مواجه است و مراحل دریافت آن یک روند طولانی است. این روند زمان‌بر و دشوار آن هنگامی نمود بیشتر می‌یابد که انجام آن فقط در یکی دو روز مانده به سفر ممکن خواهد بود. این در حالی است که مرتب تغییر می‌کند و گاه مجریان نیز از آخرین بخش‌نامه اطلاع ندارند. با توجه به نزدیکی سفرهای نوروزی،‌ به طور حتم بانک فرودگاه نمی‌تواند پاسخ‌گوی مسافران باشد و لازم است راه چاره‌ای جست.

ادامه مطلب...


برچسب ها :

سپندارمذگان، جشنی ایرانی به جای ولنتاین

ولنتاین

سپندارمذگان به عنوان یکی از مهمترین جشن‌های ایران باستان روز عشق و مهرورزی است. با این‌حال و طی سال‌ها این روز به فراموشی سپرده شده و بی‌توجهی به آن باعث شد تا جشنی وارداتی مانند ولنتاین که ریشه کهنی ندارد و با فرهنگ ایران بیگانه است، جای سپندارمذگان را بگیرد.
ادامه مطلب...


برچسب ها :

ارشد مدیریت جهانگردی

امروز کنکور ارشد مدیریت جهانگردی برگزار شد و انشاالله همه دوستان موفق باشند و به اندازه زحمتی که کشیدن درو کنن

با آرزو موفقیت برای همه دوستان




برچسب ها :

درجه اعتبار امارت در دنیا

برخی دوستان دلیل اینکه امارات اینطور با ایران برخورد میکونه رو پرسیدن و یکی از دلایل رو این تصویر بیان میکنه

که در سال 2007 هست این رتبه بندی

برای گرفتن اطلاعات بیستر دوستان به این سایت مراجعه کنید که تمام ایرلاین هارو طبقه بندی کرده که امارات در گروه 4ستاره ها قرار داره

http://www.airlinequality.com/




برچسب ها :

عدم تمکین هواپیمایی امارات به قوانین فروش بلیت در ایران


تین نیوز: در شرایطی که به واسطه نوسانات نرخ ارز، دفاتر خدمات مسافرتی کشور تنها فرصت عمده درآمدزایی خود را نقش بر آب می‌بینند، چالش بزرگتری برای این بخش پیش آمده است. شرکت هواپیمایی امارات که سال گذشته نیز، موضوع دریافت ضمانتنامه از دفاتر خدمات مسافرتی برای فروش بلیت را طرح کرده بود، باز هم با ارائه فرصتی 4 روزه، آژانس‌داران را در آستانه نوروز در شرایطی سختی قرار داده است.
 
با توجه به اینکه این امکان وجود دارد پس از شرکت هواپیمایی امارات دیگر خطوط هواپیمایی نیز چنین تقاضای خارج از عرفی را طرح کنند،‌ نمایندگان دفاتر خدمات مسافرتی در دفتر شرکت هواپیمایی امارات جمع شدند تا نظر خود را به اطلاع مسئولان شرکت هواپیمایی امارات برسانند. نمایندگان آژانس‌داران ظهر امروز چهارشنبه 19 بهمن در دفتر هواپیمایی امارات جمع شده و تقاضای لغو این موضوع را مطرح کردند.
 
 در نشستی که نمایندگان حاضر با مدیریت شرکت هواپیمایی امارات داشتند، مشکلات متعددی را که به‌وجود خواهد آمد و نتایج زیان‌بار آن مطرح شد.


ادامه مطلب...


برچسب ها :

» سیگنال فروش ( دوشنبه 103/2/10 )
» شنیده های بازار ( دوشنبه 103/2/10 )
» سیگنال خرید ( دوشنبه 103/2/10 )
» شایعه های بازار ( دوشنبه 103/2/10 )
» بررسی روند حرکتی شاخص بورس ( دوشنبه 103/2/10 )
» شاخص کل بازار بورس ( دوشنبه 103/2/10 )
» شایعات بازار امروز ( دوشنبه 103/2/10 )
» ادامه بررسی کدال شمواد کاری از دوست عزیزم سهامدار1 ( دوشنبه 103/2/10 )
» ادامه شمواد در کدال ( دوشنبه 103/2/10 )
» شمواد در کدال.......... ( دوشنبه 103/2/10 )
درباره ما

ایجاد کننده وبلاگ : بورس و اینده
banner 240x200px
تماس با ما

آمار سایت


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 40
کل بازدیدها: 326333

صفحات

نویسندگان





Powered by WebGozar