ابزار رایگان وبلاگ

جذب گردشگر(قسمت دوم) - بورس با persis
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px

جذب گردشگر(قسمت دوم)

تبلیغات

آیا با توجه به این موارد گردشگری از سوئیس یا مالزی تمایلی دارد به ایران بیاید ؟

باید دید که مورد های جایگزین در این موارد چه کشور هایی هستند کشوری که دریا ، آب و هوای مناسب وتاریخی نیز باشد به نظر من تنها کشورهایی که می تواند با ایران مقابله کند چین(در آسیا) ایتالیا (در اروپا) می باشد که تمدنی قدیمی دارند و به دلیل زیر ساخت های مناسب و آزادی در پوشش توانسته اند سهم بالایی را به خود اختصاص دهند.

البته به این نکته اشاره کنم بیشترین مسافران جهان در اروپا هستند و بیشترین مقصد در اروپا( فرانسه ، اسپانیا ، ایتالیا ،آلمان) می باشند .

از بحث خود دور نشوم چگونه گردشگر به ایران بیاورم در نوشته های قبل در مورد تبلیغات و تصور جوامع دیگر در رابطه با ایران اشاره کردم و توضیح دوباره آنرا زیادی می دانم به قسمت (نگاه دور نگاه نزدیک) مراجعه شود.

تبلیغات

ولی تفاوتی میان این تبلیغات ها وجود دارد در این جا ما باید قابلیت های خود را معرفی کرده و بگوییم چه چیزهایی برای ارائه به گردشگر داریم ولی در قسمت نگاه دور و نگاه نزدیک هدف از تبلیغات تغییر در دیدگاه و نظر جوامع در رابطه با ایران است.

برای این کار ابتدا مسئولین باید بازار هدف را مشخص کرده و با توجه به آن بازار زیر ساخت و مناطق را برای آنها آماده سازی کنند.

نمونه از این مثال می تواند این باشد در کشور های حاشیه خلیج فارس که باران کمی را مشاهده می کنند و کویری می باشند مناطق کویر ایران مناسب نمی باشد و باید برای اینگونه مسافران مناطقی کوهستانی و جلگه ای مانند حاشیه دریای مازندران یا نواحی کوهستانی زاگرس را در نظر داشت.

در صحبتی که با بعضی دوستان انجام دادم بر این نظر بودند که به دلیل مسائل پوشش و جنسی مسافران وارد ایران نمی شوند ولی نظر من متفاوت است مشافران به دلیل مناسب نبودن زیر ساخت و تصویر منفی جهانی از ایران به ایران توجه کمی دارند و مسائل و مشکلات بعد از انتخابات و درگیریهای بین المللی همان تعداد کم نیز کاهش پیدا کرده است.

در اینجا دگر بار نیاز و پوشش هرچه بیشتر این صنعت به تبلیغات به چشم می آید که باید به آن پرداخت.




برچسب ها : جذب گردشگر
» سیگنال فروش ( چهارشنبه 103/2/19 )
» شنیده های بازار ( چهارشنبه 103/2/19 )
» سیگنال خرید ( چهارشنبه 103/2/19 )
» شایعه های بازار ( چهارشنبه 103/2/19 )
» بررسی روند حرکتی شاخص بورس ( چهارشنبه 103/2/19 )
» شاخص کل بازار بورس ( چهارشنبه 103/2/19 )
» شایعات بازار امروز ( چهارشنبه 103/2/19 )
» ادامه بررسی کدال شمواد کاری از دوست عزیزم سهامدار1 ( چهارشنبه 103/2/19 )
» ادامه شمواد در کدال ( چهارشنبه 103/2/19 )
» شمواد در کدال.......... ( چهارشنبه 103/2/19 )
درباره ما

ایجاد کننده وبلاگ : بورس و اینده
banner 240x200px
تماس با ما

آمار سایت


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 50
کل بازدیدها: 326854

صفحات

نویسندگان





Powered by WebGozar